rozkład jazdy PKS PKP BUSY bilety lotnicze bilety autokarowe

poniedziałek, 26 listopada 2012

Klienci ocenili WARS

Aż 88 procent podróżnych zauważyło pozytywne zmiany, jakie zaszły w wagonach WARS w ciągu ostatniego roku – wynika z badania przeprowadzonego przez GfK Polonia na zlecenie spółki.

Ponad połowa badanych (58 proc.) oceniło nowe menu WARS-u jako lepsze lub zdecydowanie lepsze, podobna liczba (57 proc.) dostrzegła poprawę jakości obsługi, określając ją jako bardziej uprzejmą. 64 proc. ankietowanych pozytywnie oceniło zmianę wystroju wnętrza wagonów gastronomicznych, zaś 84 proc. poleciłoby WARS swoim znajomym.

Zdaniem podróżnych, jedynie wysokie ceny stanowią barierę w korzystaniu z usług WARS-u. 10 procent klientów oceniło politykę cenową spółki negatywnie, tylko 23 procent – pozytywnie. Większość badanych nie zauważyła różnicy między wcześniejszymi cenami posiłków a obecnymi.

Za przeszkodę w korzystaniu z usług WARSU większość badanych wymieniła – poza zbyt wysokimi cenami – obawę przed zostawieniem bagażu w przedziale.

Z badania wynika też, że najpopularniejszym posiłkiem są śniadania, na które podróżni wybierają najchętniej – niezmiennie – jajecznicę. Wśród dań obiadowych uznaniem klientów cieszą się kotlet schabowy, indyk marynowany w ziołach i niedawno wprowadzona włoska piada.

Klienci oczekują też większej oferty, jeśli chodzi o przekąski i przystawki. Wśród propozycji pojawiają się: sałatki, owoce, dania rybne.

51 proc. badanych korzysta z WARS-u regularnie, czyli w trakcie każdej lub prawie każdej podróży. Najczęściej są to osoby podróżujące pierwszą klasą i podróżujące służbowo, głównie mężczyźni, osoby powyżej 36. roku życia, pracownicy umysłowi

Ankiety przeprowadzono w kwietniu 2009 r., na wybranych trasach, w pociągach z wdrożoną Nową Linią Obsługi. Badaniami objęto 1087 osób.

0 komentarze

Posts a comment

 
© 2011 Rozkład jazdy pociągów pkp i pks
Designed by Blog Thiết Kế
Back to top